onsdag 4 juni 2014

Avsluta meningar

Mod är att våga stå för sin åsikt och inte vika sig för grupptryck.
Jag beundrar personer som kör sitt eget race och tar på sig de kläder de vill ha utan att bry sig om vad andra tycker.
Jag är rädd för att bli lämnad.
Om jag fick bestämma skulle det vara fred i världen, SD skulle fara ut ur riksdagen och alla människor skulle ha lika värde vart i världen man än går. Folk behöver inte tycka om alla människor men alla har fortfarande samma värde.
Alla borde bli älskade på något sätt.
Kärlek är något som alla borde få ta del av.
Jag tycker om när man får en komplimang av en person som man nästan aldrig pratar med.
Att bli lämnad är det värsta som finns.


Majas: Alla borde vara sig själva och inte vara någon som man inte är
Thildes: Jag beundrar folk som vågar följa sina drömmar utan att bry sig ett skit om vad andra tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar